Fitnessmixxen

Anything is possible!

Mind your own please.

Kategori: Life of Mixxen

Förstår inte varför folk måste lägga sig i allt och skvallra runt som om livet hängde på det. Det är så tråkigt :/
Man kanske inte sagt nått av en anledning liksom? Lite hänsyn vore fint...

Ser ut som det kommer vara en fin men blåsig dag idag! Hoppas vinden stillar sig lite så att jag kan rida ute :) Är ju mycket roligare!! ^^ Ska även plugga idag. Igen.. Så peppad.. Not :P Men det måste bli gjort, får skärpa mig!!
Ska åka och handla när Crillekorven är tillbaka från VC och sen ska jag göra kokt torsk med äggsås ^^ Yummie!

Skulle vilja göra slingor i håret också.. Hm.. Mycket på en gång.. ;) Men jag vet inte om jag vågar, för jag verkar tappa väldigt mycket hår just nu? Eller så fäller jag vinterpälsen som Anna sa :P Haha, jag hoppas det är så :P
Känner för att göra massor, men varken tiden eller energin finns där. Suger..

Men imorn ska jag iaf fika med Malin på dagen! :) Ska bli jättekul :D
Sen är det lektion på kvällen och tja.. Sen får vi se vart kvällen för mig ;) Höhö..
Nee, men är ju ensam hemma så nått ska man väl hitta på! ^^

Så tråkigt att jag inte kunde ta mig till Jönköping imorn och hänga med Evelina! :( Men det får vi göra snart !! :) Hihi ^^
Kommentera inlägget här: