Fitnessmixxen

Anything is possible!

Han slutar aldrig förvåna!

Kategori: Life of Mixxen

Gammal bild..

Åkte som sagt upp till stallet med morfar! Tänkte ta en tur på pållen, som skulle behöva klippas! :P
Kunde rida i linne liksom, underbart! Och han var taggad..
Så skrittade runt hagarna som uppvärmning och så drog han backen vid terrängen.. Vadå fråga först? :P
Struttade runt med krökt nacke och spetsade öron ^^

Red på banan vid skogen, gick överförväntan, trots hindrena som stod där..
Han har verkligen ändrat sig.. Vilket är lite knasigt, han är ju ändå 15 liksom!
Men jag är glad att han är glad, framåt och mår bra <3

Så när jag kände mig ganska nöjd tog vi trappen fram och tillbaka.. Och direkt när vi kom in på banan så samlade han ihop sig och lyfte på benen, krökte nacken och jobbade hur fint som helst.. Sen vet jag inte vad jag lyckades komma åt för knapp för rätt som det var så började han länga frambenen, typ "Benty-style".. Några steg visserligen, men aldrig vart med om det innan! Glad tjej!! :D Vilken känsla, han var helt med på noterna och supermjuk.. Han kan när han vill som sagt x)


Okej, kanske inte lika extremt, men typ så :)

Sen skrittade vi tillbaka när vi var klara, måste sluta på topp ju ;)
Höll visserligen på att flyga av när han fick för sig att badkaret var livsfarligt och senare sen när soptunnan (?) vid stallet var farlig, så galopp till stallet?! Haha, wtf? :P

Nåja, glad matte iaf ^^
Kommentera inlägget här: