Fitnessmixxen

Anything is possible!

Julklappar inhandlade! :D

Kategori: Life of Mixxen

 
Idag började dagen med pannkaksfrukost! Nomnom, min favvo dessutom - amerikanska bananpannkakor (på rågsikt denna gång). Såå gott ^^ Sen så åkte jag och Crille in till Skövde för att handla julklappar. Hann med en tur på Dollarstore och Elins typ. Rosa glitter ska numera få flytta in i min julgran :D
 
Köpte klart alla klappar.. Kanske, inte bestämt mig än ;)
Fick med en kofta hem till mig själv också (A). Måste ju fira att jag klarade tentan :D
Så den ska nog användas på jul.. Tänker mig en mysig juloutfit ^^
 
Jag väntar på julkänslan fortfarande... Hallå?? Vart är duuuu?
 
Insåg att jag nog dessutom överkonsumerar saffran just nu. Köpt säkert 10 pkt i år.. Minst.
Helt galet... Hahaha x) Tur att det är fasligt gott bara ^^
 
Nu ska det bli jobb, kanske träna ikväll.. Blev en hel del tränat igår, så kan bli så att jag tar och vilar! :)
Det måste man ibland det med.. Hihi ^^
Kommentera inlägget här: