Fitnessmixxen

Anything is possible!

Upp med tuppen?

Kategori: Life of Mixxen

Kvart i sex ringde klockan. Jag är trött... Och stackars älsklingen är sjuk och har hostat hela natten :/ Så inget jobb för honom, han behöver vila <3
Jag ska däremot åka iväg till Lidköping och göra lite nytta.. För en gångs skull... Haha, skoja ;)
Ska dit och fila på en hälsokampanj jag och en tjej till ska göra.. Är ett grupparbete som vi inte får betyg på.. Suck, men jag kan behöva träna på att gå upp tidigt. Är trots allt inte bra på det. Speciellt nu, för jag sover jag sover så dåligt för tillfället, tror det är tanden, som FORTFARANDE gör ont... Gah...

Nog för att jag älskar soppa & nudlar, men det vore inte fel med typ en köttbit eller kyckling eller nått man kan TUGGA :P Hahah.. Tur att lussekatter är mjuka, annars hade jag varit väääldigt ledsen :P

Nog om mat. Gjorde lite fint med ljus och så hemma igår.. Hade inte tagit fram adventsljusstaken (ja, vi har bara en?!).. Ska köpa en till & en stjärna tror jag ^^ Försöker komma i julstämning, är inte riktigt lika lätt för mig som syster som är helt crazy över jul ;) Moahaha <3 Puss på henne! :)

KOMMENTARER:

  • Mickan säger:
    2011-11-29 | 09:45:54
    Bloggadress: http://caughtbycaylah.blogspot.com

    Haha det har jag ju aldrig varit förut :) men nu jävlar!!!

    Men du, det finns galet snygga stjärnor på rusta för 49:-!!! Köper ni nån så köp en lila åt mig haha!!

    Ska jag komma å julpynta åt dig eller?? :) fast då får Crille bli frisk först, vill inte att Polly ska bli sjuk :/

    Pööösss

Kommentera inlägget här: