Fitnessmixxen

Anything is possible!

Fika & bio :)

Kategori: Life of Mixxen

Förra söndagen var det adventsfika hos Syster & Jonas, och Polly <3
Såå mys :) Mormor och morfar var där också ^^
Massa kakor blev de och, syster är ju värsta bullmamman numera ;) Me like!

Efter det så var vi ett litet (långt) gäng (utom jag som är kort) som packade in oss i Charlie (bilen) och drog iväg till Jönköping där mat & bio väntade!! :) Blev Real Steel som var över förväntan!! ^^
Sen kom första snön också, hela vägen hem, massa snö!! :P

Idag är det nästan ingen snö kvar alls. Det blåser dock, och lär bli regn. Ska dock jobba hela dagen! Först relaxen & sen Olearys, håller tummarna för att det går! Eller går, det får det ju göra ;) Haha..
Är ledig imorn så om jag får ont kan jag med gott samvete vila imorn utan massa måsten...

Har för övrigt köpt på mig lite tyg jag tänkte se om jag kunde göra nått med! ^^
Kommentera inlägget här: