Fitnessmixxen

Anything is possible!

Hålla i pengarna ?

Kategori: Allmänt

Denna vecka som gått har vart galen !
(förra veckan iof). Hur som helst. Jag och Crille har samlat vuxenpoäng som om livet hängde på de, eller nått.
Vi har köpt bil. Till slut. Jag ville ju inte ha en grön bil, och Crille ville inte ha en Ford Mondeo. Till slut blev det så klart, EN GRÖN FORD MONDEO! Jisses ;)
Sen så har Crille fått jobb !! WIOO :D
Vi har även skaffat en lägenhet :) Köket har vi börjat flytta in i. Inget annat och inga möbler. Vi ska ju tapetsera hallen, sovrum1 och sovrum2 först. Fast sovrum2 blir mer hobbyrum än sovrum ;)
Tapeter kommer aldrig komma upp. Inte så länge vi vill ha olika färger... Jag borde få välja, jag ör ju tjej ! ;) Haha skojar.. Tänkte se om han går med på att jag väljer sovrummet och han fototapeten i hobbyrummet, eller tvärtom :)


Gammal ful bild (på min face) orkar inte byta. Enjoy ;) hahaha

Nu ska jag sova.

Over and Out !
Kommentera inlägget här: