Fitnessmixxen

Anything is possible!

MDFJHl

Kategori: Allmänt

Snygg rubrik va ? ;)
Typ så känner jag nu ! Inte megatrött, utan sådär lagom, om man kan vara lagom trött. Ögon dock, kliar som ***, blä på de !!  Kan de inte bara ge sig ?


Inget ögonsmink, great !

Sovit hemma hos mor och far i natt så just nu sitter jag i köket och väntar på att det ska bli dags att cykla till busstationen. Jobbar 09.30-17.00 idag, det är skönt, för det är på kvällarna ögonen är som värst, så jag skulle helst bara vilja sova igenom kvällarna tills de blir bra igen !

Måste bara säga vilket super bra ord jag kom på igår ! Crille dog nästan ! :P
Vi sitter och kollar på Dare och två killar umgås. Den ena är gay och den andra inte. Eller ? Så  fösöker Ben (han som är gay) förföra Johnny, vilket fungerar ! :O
Då kläcker jag, Oh no ! He's gaytrapping him !! Vilket resulterade i att Crille nästan dog av skratt ! ;)

Ibland är jag bara för rolig ! ;)

Sanning.
Jag måste köpa nya arbetsjeans, de är slitna.

Over and Out !
Kommentera inlägget här: