Fitnessmixxen

Anything is possible!

Tänk....

Kategori: Allmänt

Tänk, nu har ännu
en vecka av mitt liv passerat. Till vilken nytta? Vad är meningen med livet lix? Jobba och slita, eller leva livet och bara ha kul? Eller kanske är det både och? Vad vet jag. Inget.

Sitter och lyssnar och lyssnar på Winnerbäck. Tror att feber försöker bränna ut mina ögon. Fast jag hade ju faktiskt bara 34-35 grader förut när Frallan kollade.. Han använde IR grejen på kökstermometern, men iaf ! Haha.. Gått med i facket nu med, kan vara bra kände jag..

Hatar att vara sjuk och opepp. Deppig typ. Skulle vara så typiskt om jag fick ett fult ärr på handleden efter att jag brände mig på brödplåten med. Suck. Är rött och gult just nu. Hoppas det bleknar. Köpte en tröja idag, igen. Börjar fundera på varför jag köper så mycket kläder nu för tiden? Det är inte nyttigt.

Har laddat upp massa bilder på bdb nu med. Gamla bilder.. Haha, tänk vad jag ändrat mig, och tänk hur illa det var innan ! Shit eller. Tur att jag inte har så många kort från den tiden. Bara typ efter att jag är 15 kanske? Är ju hyfsat bättre iaf. Undra hur jag ser ut nu egentligen? Alltså vad jag kommer tänka om det, om typ hundra år. Hm..

Nee, undra om det blir någon mer mat idag än den på jobbet. Crille sa att han började bli hungrig och sen fastnade han i mitt DS igen. Nåväl, nu är det hans tur att ta tag i det ! Hahaha, hoppas kan man !

Sanning.
Fan, jävla skit. Varför just du av alla? En av de bästa ju... Tummen NER på den.

Over and Out!

KOMMENTARER:

  • Annie säger:
    2009-09-26 | 22:21:50

    På onsdag, då jävlar :D

Kommentera inlägget här: