Fitnessmixxen

Anything is possible!

Party!

Kategori: Allmänt

I lördags så
åkte jag in till Skövde för att träffa Josse. Vi gick till O'learys och tog några drinkar och lite mat, mumma ! Var toppen. Sen så drog vi vidare till Husaren, där jag tänkte att en Long Island inte skulle sitta fel.. Hm.. Den var inte riktigt som jag kom ihåg den, men de dög iaf. Träffade massa roliga. Hade sjukt kul helt enkelt !

Sen igår sov jag lite längre, efter det blev det bakispizza och stallet. Årsmöte i Us så då var man Vice då.. Blir nog bra. Känns toppen att Malin är ordförande ! Inte för att det är svårt att toppa den som var innan, men a, Malin kmr bli great! Hoppade lite igår med ! Och Annie fick rida på en skitsnygg häst, det var verkligen roligt att kolla på !! Tummen upp!

Sen hem och göra mig i ordning för att åka till Skövde på personalfest.. Vet inte vad jag ska säga riktigt. Haha.. Hade sjukt kul, även fast bowling inte är min grej allstå. Hahaha :P Kan vart så att det blev lite väl mkt att dricka, men men man lever bara en gång. Så idag var denna pinglan inte så party får jag lov att säga! Men efter ett besök hos mormor och morfar blev det bättre. Sen så klippte Crille sig idag med, det är helt sjukt vilken förändring det blir. Han skulle lika gärna vara en annan människa. Nee, men snyggt blev de iaf !

Tror minnet från igår sviker lite med faktiskt.. Men men, shit happens. Stor TUMMEN UPP för alla på jobbet iaf och tack för igår ! Även om jag kanske fick en liten downhilldipp där ett tag. Jag skyller på ölen jag ! ;) Tack iaf.

Sanning.
Ska på valpkurs med Saga idag = INTRESSANT!

Over and Out !
Kommentera inlägget här: