Fitnessmixxen

Anything is possible!

Party in the USA

Kategori: Allmänt

Lyssnar på Mileys (aka Hanna Montana)
nya låt, Party in the USA. Det är bra ! Sitter med Berggren och Crille och har precis avslutat en MR Bull. Mumma var det !

Idag red jag och Annie ut, ensam tid is the shit! Ska nog göra en långritt en dag. Inte helt fel ! Mer sånt ! Som det var förr ju..

Nu känner jag att fingrarna börjar domna lite. Hm..
Mr Bull är Malibu och Energidryck för övrigt ! Mkt gott.

Imorn ska jag hoppa Mirax 70 cm. Så får ta de lite chill ! Blir väl till att träffa Zandra om de blir Brygget. Annars kanske Annie och co kmr hit. Så vilket fall blir det najs, och i vilket fall blir de tråkigt att inte träffa dem som man inte träffas så att säga.

Nee nu skriver jag som en kratta och får skriva om typ allt. Så jag ger upp för ikväll!

Sanning.
Alla älskar Jessica.
(So I've heard. Grabbsens påhitt, så bara spela med. Lol.)

Over and Out !
Kommentera inlägget här: