Fitnessmixxen

Anything is possible!

It's time to go

Kategori: Allmänt

Jag är trött
på denna ständiga bergodalbana till liv som jag har. Upp och ner. Mest ner. Hösten har kommit med mörker och depp. Du får mig att må dåligt.

Tassar runt på tå för att inte störa. Håller andan för att inte höras. Kryper ihop för att inte synas. Du gör mig ont.


Igår var jag på bröllop, bara sådär! Påla och Mikael, så fint !
Efteråt blev det mat och skratt..

Idag jobbade jag lunch. Gick fint. Trivs på jobbet.
Sen så var det stallet som gällde. Mathilda skulle hoppa Mirax, gick bra. Fast jag hoppade igår. (Blev 1 meter för mig och skrutten). De var duktiga ihop, bara de får rida ihop sig kmr de bli super ! Så nästa vecka ska hon träna med Mirax på sin ena lektion. Ska bli skoj att se !

Sen är det Halloween nästa helg med ! Jag har beställt grejer dit nu. Hoppas det kmr i tid !

Sanning.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Over and Out !
Kommentera inlägget här: