Fitnessmixxen

Anything is possible!

Halo

Kategori: Allmänt

Då var det fredag
ska strax in till jobbet för servismöte, sedan är det jobb ikväll som gäller. Jag och Josse som rockar loss ! Hahaha
Sen får vi se vilka flera det är som jobbar !

Vart och gymmat idag med. Gick bra, har jätteont i sidan på handen bara. Slog i den förut. Känns nästan som en spricka, men jag tror jag bara träffade dumt.. Hoppas.

Fick paket idag, mina halloween grejer. Fast allt var inte med, så det sög. Tror det kmr bli bra iaf dock..

Ska kanske vara med och hoppa på söndag. 70 cm, inte högt alls, men det är det som är tanken. Denna gången. Vill bara känna på honom och så.. Se hur det går. Hoppas på att han tkr det är roligt och att han är piggelin.

Sanning.
Jag vill ha en bärbar dator så jag kan blogga på väg till jobbet !

Over and Out !
Kommentera inlägget här: