Fitnessmixxen

Anything is possible!

You raise me up.

Kategori: Allmänt

To more than I can be.
Jag kan alltid bli bättre, alltid. Sträva högre, höj ribban ! Aldrig nöjd. Men till vilken nytta då?
På torsdag så ska jag till Skövde och kanske kanske kanske händer nått superbra !

För övrigt är jag lite bitter över att jag är en flyttlådebarn. Inte för att jag kanske är just ett barn nu längre men. Jag vill slå mig ner till ro, fästa rötterna för ett tag och känna att det här, det här är hem. Inte att, ja, nu ska vi nog bo här i kanske två år eller så.. Sen byter vi... Jag är fan trött på det. Fast jag ska väl inte klaga. Har ju sett mig omkring i Tidaholm iaf, haha. Nee, men jag vet att det blir så ibland. Jag ville visserligen inte flytta ut på landet för fem öre och var gladast av alla när vi skulle flytta tillbaka till stan, men a, även om jag trivs nu så är väl inte en trädgård fel. Suck. Lika bra att bo i en flyttkartong helt enkelt. Mindre krångel och bök med packning. Haha..

Mirax
Japp ! Nu rider jag igen, och det känns så Skönt !! Underbart!

Sanning.
Hoppas, kom igen !

Over and Out !

Kommentera inlägget här: