Fitnessmixxen

Anything is possible!

Print

Kategori: Allmänt

Japp!
Igår så var det en varm och bra dag.
Madde kom till stallet när jag skulle rida Silly, så jefla synd att han var så stel igen bara.. Efter stallet bar det av till Anna, för att gadda sig ! Både jag och Crille. Först ut var jag. Som trodde jag skulle dö av rädsla för nålen. Det blev väldigt varmt i rummet ett tag, fast sen så drog hon första linjen och jag bara, Jaha ? Oj! Det var inget illa alls ju.
Tatueringen blev skitbra, fast det är klart, Anna är ju verkligen jätteduktig (!)
Crille var inte lika spänd innan, fast han tkt nog allt att det gjorde lite ondare än vad jag gjorde.. Helt kall blev han med, och kallsvettig på benen. Nåväl, inga tårar spillda där heller.. Haha.. Så nu är vi båda tatuerade och glada ! Tack.

Sedan åkte vi till Konsum och hälsade på Annie som säljer smarriga jordgubbar ! Sen hem och visa mamma och pappa och iväg och köpa jordgubbar och ta in Mixxen. Sen till mormor och morfar för att visa, sen var jag hungrig som få vid det här laget. Men först hem till Påla för att visa, och sen...... Sen hem till kvällsmaten !

Sen nalkades det bus på kvällen. Moahahah !

Mirax
Crille gick med honom medan jag red Silly, och sedan fick de busa lite ihop.. Tror han längtar lika mycket som jag på att få komma igång med ridningen nu, det känns så iaf.

Sanning.
Jag VILL att det ska bli av !

Over and Out !
Kommentera inlägget här: