Fitnessmixxen

Anything is possible!

Karlstad

Kategori: Allmänt

Ute och åker!
Nu har jag inte skrivit på ett tag, men jag och Crille har blivit beroende av pokemon ! Så varje ledig stund vid datorn spenderas med att spela pokemon. Utom nu, för imorse klev vi på bussen till Karlstad för att hälsa på Thure och Dennis. Skoj ! Sitter här med en cider i handen och bloggar, härligt värre, grillat har vi gjort och, fast det regnar. Men är man inte helt nyker så är det okej, hahaha...

Partaj på fredag med, ska bli skoj, för jag fyller ju år på måndag ! Hoppas de blir lika najs som Westerlunds och Philippas partaj förra fredagen !

Mirax
Rider och så. Fast han får inte ridas varje dag sa veterinären. Sen så har jag vart sjuk och ätit pencillin med. Så då har han vilat lite nu, ska rida på torsdag dock !

Sanning.
Älskar den nya tatueringen jag fick av Anna i studentpresent !

Over and Out !
Kommentera inlägget här: