Fitnessmixxen

Anything is possible!

Morgon !

Kategori: Allmänt

Första dagen på länge
som jag faktiskt kommer upp i tid. Känns bra. Innan det har varken jag eller Crille hört klockan ringa på morgonen. Idag var jag tvungen att gå upp i tid dock, ska ju rida med Annie !

Måste bara säga att jag fick en tatuering av babe i julklapp (!) Jippie !

Har jobbat hela veckan. Vart fullt båda dagarna, massor att göra.. Då går tiden fort iaf. Jobbar kväll idag med, sen är jag ledig imorn när det är nyårsafton, sen så jobbar jag dagen efter 11.30-22.00, och sen är jag ledig i fyra dagar ! Najs.

Ska kolla på Gossip Girl nu, är typ beroende ! 
 Juldagen 2009
 (Hade en jättebra kväll på Juldagen ! Tack alla underbara)


Sanning.
Hoppas att det inte ska börja töa än.

Over and Out !
Kommentera inlägget här: