Fitnessmixxen

Anything is possible!

Hemma hos Crille

Kategori: Allmänt

Sitter vid köksbordet
hos Crille, med Annie, Lena och Philippa. Lena har precis penetrerat en solrosfrölimpa, och sedan en clementin. Clementinen blev mycket saftigare påstår Lena. Kanske nya grejen ? Undra om det är så man ska göra om man köper en omogen frukt ? Hm.. Kan hända att jag låter denna teori vara outforskad. Det är nog bäst så. Snällast för frukten och limpan. Annars får man nog LRIS på sig.  (Limpans Rätt I Samhället).

Vad har mer hänt idag ? Jo! Det kan kanske vara så att jag fick skjuts hem från stallet av Maria, och sen kanske det var så att Annie cyklade på vägen just när min bildörr kanske helt magiskt råkade smälla upp sig. Baa sådär, helt utan min hjälp ! Eller ?

Sanning.
Jag är så smart att jag listade ut en av julklapparna jag kommer få av Crille !! Hahaha

Over and Out !
Kommentera inlägget här: